Dec 09, 2019 14:53 Europe/Sarajevo
  •  Novinar podnio ostavku zbog pristrasnog izvještavanja o hemijskom napadu u Siriji

SaharTV - Novinar Newsweek-a dao je ostavku nakon što je taj američki magazin odbio da objavi njegov članak u kojem se pod upitnik stavljaju zapadni izvještaji o porijeklu hemijskog napada u Siriji.

Prošlog aprila, Organizacija za zabranu hemijskog naoružanja, objavila je izvještaj u kojem optužuje Siriju da je izvela hemijski napad na jugozapadni grad Dumu.

Sjedinjene Američke Države, Britanija i Francuska kasnije su taj izvještaj iskoristile kao izgovor za pokretanje koordiniranog raketnog napada na vojna i istraživačka postrojenja u blizini sirijskog glavnog grada Damaska, kao i Homsa na zapadu zemlje.

Novinar Tareq Haddad predao je ostavku nakon što je njegov urednik odbio da objavi članak u kojem se spominje interni email Organizacije, u kojem se otkrivaju nepovezanosti između stvarnih rezultata istraživanja na terenu i konačnog UN-ovog izvještaja na tu temu.

„Pronašao sam dokaze kako su zataškali priču kao i dokaze iz drugog slučaja gdje su informacije koje su američkoj vladi bile nepouzdane, uklonjene, iako su bile činjenično ispravne“ – rekao je on.

Prethodno je u nekoliko izvještaja objavljeno da su antivladini militanti u saradnji s Bijelim šljemovima sa zapadnom podrškom koristili hlorin protiv civila kako bi za to optužili vladu u Damasku i opravdali stranu vojnu intervenciju u toj arapskoj zemlji.

 

tagovi

komenatari